loading...
خوش اومدین
ali23 بازدید : 28 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

شب عید آمده ای هم وطن باز
کنون گویم دم گوشت یکی راز
که اینجانب ندارم هیچ پولی
کنم از پسته و آجیل دوری
خرید البسه مالیده امسال
کنم سر با لباس هایم ز پارسال
ولی دردا عیال بنده زوری
بخواهد مانتو و شلوار فوری
یکی از بچه هایم کفش خواهد
یکی دیگر کلیپس و شال خواهد!
پسر دارم پسر در حد گلزار
بخواهد پالتو و یک کت و شلوار
چه خاکی بر سرم ریزم من اکنون
خدایا من نه بیل گیتسم نه قارون!
چه جایز تعلل گر که یک ثانیه
روم تا فروشم یکی کلیه!
خدیا کمک کن در این قال و قیل
بمانم , بینم, شود سال تحویل!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 167
  • بازدید کلی : 7,073